Kızlar dün aşı olduk anlayacağınız üzere huysuzlandı baya. Aşı yeri kızarmış ve şişmiş yapabileceğim bi şey var mı buz tutmak kremle pudrayla ovalamak gibi. Ateşi olmadı ama kafası sıcak. Calpol versem mi bilemedim ağrısı var mıdır acaba. Dün baya ağladı banyoda yaptırdım ama yine de durup durup birden ağlıyor ataklarımız da başladı..