Beyza3446 merhaba Beyza hanım 180 gününü(6ay) tamamlamadan uzmanlar önermiyor. Çünkü bebeğin bağırsakları sindirrim sistemi tam gelişmemiş oluyor, su dahi vermememiz lazım mama veriyorsanız içinde yeterince su var aynı şekilde anne sütüde gündüzleri su miktarı fazla geceleri protein. Ayrıca ek gıdaya başlama kriterler var. Örneğin; baş kontrolünü tam olarak sağlama,sırt kontrolü desteksiz oturma,yemek yerken ağzını şapırdatıp yeme istediği,ve daha bi kaç şey. Ek gıdaya geçtiğiniz vakit de bebeği doyuracak şekilde asla vermememiz lazım 3 gün kuralı var ona uymak lazım. Kısacası biraz derin bi konu iyi araştırmak lazım uzmanları dinlemek en iyisi ..