Zumra_Fatma Yenianne0_ benim kiz ne zmn isterse bunun saati yok valla cnku her bebek ayni degil🤷♂️ ve birde emzirmeyi sadece karin doymasi olarak da bilmemeliyiz
Busra2835 Bebeğim 4 aylık ama yenidogdugunda ne zaman ağlasa emzirdim o zamanlar pek düzen olmuyor 3 saati geçirmeyin sarılık varsa daha kısa sürede emzirin