Deletedmom_33 atağı tam olarak bilmiyorum da tecrübeli bi, anne olarak yaşadıklarım atak mı?
3+22deyiz.ama yeni değil 1 aydır gündüz uykuları çok kötü ayağımda sallayarak uyuyor bırakırsam uyanıyor, bırakamıyorum. Ama geceleri iyiydi ta ki bu geceye kadar. Saat başı belki yarım saatte bir uyandı ağlayarak emmek istedi, emmek istemedi, salladım falan tuhaf bi huzursuzluk vardı üstünde gece bi yarısı. Şimdi yine sabah 6 dan beri uyuduğu yarım saatle duruyor şu an saat olmuş 3. Bu uyku sorunu açlıktan olabilir mi. Gecesi belki ataktır ama, bir aydır süren Gündüz uyku problemi tam doymuyor olduğu için olabilir mi?