Lasolax088 Hamileliğimin son ayında imom omega aldım fakat hiç kullanmadım hepsi kaldı 1 kutu. Bebeğim 25 günlük emziriyorum. Emzirme döneminde kullanabilirmiyim bilgisi olan varmı?
Myagz Lasolax088 ben onu kullandım hamileyken canım doktor Doğumda omeganın kalanını kullan bitince latte al demişti
Serene Lasolax088 Kullanabilirsiniz,benim doktorum da elimdeki kutu bitinceye kadar doğumdan sonra omega’yı kullandırdı,bitince latte’ye geçtim