Merhaba,20 günlük bir anneyim.Kızım 38 haftalıkken artık plesantadan beslenemediği için sezaryen doğum yapmak zorunda kaldık.2.haftasından itibaren çok gazı olmaya başladı ve geceleri bazen de gündüzleri hiç uyumuyor.Onu öyle kıvranırken görmek içimi parçalıyor.Doktor süt ürünlerine alerjisi olabilir deyip süt ürünlerini kullanmamamı söyledi.2 gün oldu süt ürünlerini tamamen öğünlerimden çıkaralı ama gazı azalacağına artıyor.Anne sütü yetersiz kaldığı için alerjen bebeklere iyi gelen bir mama aldırdı doktorumuz.Biogaia da kullanıyoruz yaklaşık 1 haftadır.Karnına masaj yapıyorum.Bacaklarını bisiklet sürer gibi hareket ettiriyorum ama bir işe yaramıyor.Çok yıprandım ve psikolojim bozuldu artık.Bir yolu yok mudur bunun?