Devushka Yec150819 ilk 2 ay anne sütü +mama aldı sonra sütüm kesildi zaten sezeryanlıydım çok az geliyodu 2 aydan sonra sadece mama almaya başladık aptamil pronutra kullanıyorum bi haftadırda birer kaşık tadımlara başladık
Sevgimelegim Ezoli35 peki sorabilirmiyim neden, meme mama? Suanda bebegim 10,gunluk bende bazen mama, vwriyorim doymadigini hissediyorum
Ezoli35 Sevgimelegim memeyi tutmuyor başı yok gibi canım bende en az 6 ay içsin diye sağıp veriyorum doymadığı zamanlar mama takviyesi yapıyorum
Sevgimelegim Ezoli35 anladim canim meme ucu cikaran aparatlari denedin mi faydasi oldugunu okumustum.