Mrv_tlg Bebeğim doğdu doğalı hep bir ağlama hep mız mız suan 6 aylık yatiriyorm ağlıyor kaldiyorum ağlıyor gezdiriyorum ağlıyor herseyde ağlıyor çok bunaldım böyle olan var mi acaba
Linaoykum_ Mrv_tlg biz yeni başladık😁😁 15 aylığız ve sürekli ağlıyor gezdirsem aglıyor kucağıma alıyorum ağlıyor susmuyor 😂😂 atak dönemi diye biliyorum ama inşallah geçicidir
S_x_w Mrv_tlg ilk kızım öyledi🥴 şuan 9 yaşında ne kadar sürdüğünü hiç söylemiyim 🫣 kendinizi bebeğinizin bu durumuna alıştırın bir süre sonra insan hissizleşiyor 😅🤭 Allah sağlık sıhhat versin hepsine kimi bebek böyle işte hiçbir şey yapamıyor insan