Momonlyn Duru hanımın dişi çıktı teyzeleri 8,5 aylık. Ayy çok mutluyum şükürler olsun 🥰😍😍 Sizinle paylaşmak istedim, var mı diş patlamasını bekleyen 😅😅
Seda2013 Momonlyn bizimde yaşına 10 gün kala çıktı ilk dişi 4 gün sonrada diğeri çıktı ama köpek dişleri üstten 😂 vampir gibi geziyo şuan
Momonlyn tazebiirannee Benimkinin kaşıntısı Nurse Harvey’s markalı diş jeli aldım arada calpol verdim arada bu sabah bi baktım patlamış 🦷😅😅 Darısı başına 🥰
Suigeneris Momonlyn gözünüz aydın olsun 😍 bizde 4.5 aylığız sancıları 20 gündür başladı bakalım ne zaman gelecek 🙄
YYenianneeee Momonlyn darısı bize inşallah 14 aylık ve hala çıkarmadı. Nasıl çıkardı ne kadar sürdü anlatır mısınız?
Momonlyn YYenianneeee Her Bebek bir değil kimisi geç çıkarıyor ve geç çıkan diş daha sağlıklı iyiymiş hep öyle duydum sıkmayın canınızı ☺️ Benim kızımın 3. Ayda kaşıntısı başladı bu ara iyice huysuz oldu iştahı kesildi elleri vücuduna göre çok sıcak oluyor durduk yere öyle olunca hemen calpol verdim. Şimdi 9. Aya girmek üzere bitanesi patlamış 🥹☺️