Anneler kızım 27 aylık olucak ayın 21 nde inşallah .havalar soğuk sürekli altına kaçırdı problemi olacak ve sürekli poposunu yıkamam gerekecek .evimiz kaloriferli halen daha doğru düzgün yakmiyolar altına kaçırinca üşür hasta olur diye tedirgin olduğum için tuvalet eğitimini erteledim .hem daha da hazır değil bana göre çünkü daha tam diyemiyo idrak edemedi çiş dönemini bence .ne zaman başlamalı sizce