Dotomesli Ben genelde 3 bardak içiyorum. Aptamilin Lactamil adında bir çayı var onu ve rezene çayını da deneyebilirsiniz çok etki ediyor. Ayrıca mutlaka dereotu tüketin, süt akıyor resmen durdugu yerde