Minikyavrum aslında ne yaparsan yap gaz sancısı oluyor, doktorumuz çok fazla bir şey önermemişti çünkü max yüzde onunu keser sancının demişti. masaj yap güzelce yağla emin ol rahatlayacak ve sakinleş. çorap giymeyi deneyebilirsin kızım iki aylık oldu gaz sancısı devam ediyor ama kendisi çıkarabiliyor artık az da olsa :) geçecek annesi 💕 ben de oturup ağlıyordum masalla birlikte şimdi de farklı sorunlar çıkmaya başladı. hepimiz aynı şeyleri yaşadık azıcık sabır. babasına söyle alsın minnoşu sen de uyu o aralarda dinlenmek iyi gelecek