NOG06 Kızlar elektirikli soba almayı düşünüyorum eşim asker olduğu için ailemle kalıyorum evleri dublex ama babam kızıyor almayın çok yakıyor diye bebeğim üşüyor elektriği öderim dedim yok diyor, kullanan varmı ne kadar yakıyor ayda?
Balkizlarim NOG06 üşüyorsa bebek mecburen yakılır çok gelir evet ama çocuk hasta olursa Allah muhafaza doktor doktor gezince yine hemen hemen aynı para gidecek yada başka bir yöntem bulsun babanız 😔
allahimsabirver NOG06 walla bacım ben tek şiş yakıyorum ama çok geliyor babanız izin vermiyorsa kendi evinize gidin rahat olursunuz
Esra_Deva NOG06 çok yakıyor evet ancak bebek üşüyorsa bunu konuşmak çok anlamsız. Doktora verileceğine elektriğe verilsin. Garip.
NOG06 Balkizlarim Bilmiyorum valla babam baya söylendi elektriği ödeyim dedim yine bağırdı çağırdı zoruma gitti 300 geliyor 800 gelir dedi o kadar geliyor mu gerçekten
Balkizlarim NOG06 zam geldiği için öyle demiş olabilir ben elektrik sobası kullanmıyorum ama öderim demişsiniz çocuğunuz bu yahu onunda torunu neden böyle düşünüyor tamam yetişmek zor ama öderim demişsiniz babanin sıkışık durumu var birde onu eklenmemişsiniz ki 🌸
NOG06 allahimsabirver Kendi evim yok işte maalesef en iyisi almamak gibi duruyor, kendi evim olsa giderdim zaten de işte
NOG06 Balkizlarim Evet onun durumunu anlayabiliyorum ama çoğu zaman da yardım ediyorum öderim de dedim çocuğu bi duş aldırıyorum titriyor eşim izne geldi gördü çocuk üşüyor dedi ben babamı bildiğim için yok alma dedim ama eşim dinlemiyor alacam dedi şimdi birbirlerine çatarlar diye de korkuyorum gene bi şekilde çocuğu sıcak tutuyorum ama napıcam bilemedim
Esra_Deva NOG06 bunu söyleyen kayınpeder olsa kıyamet kopardı ilginç babanızın canı başka bişeye sıkılmış olabilir mi? Kendi evinize gidin bence en temizi
Sedanur123 Normalde 300 lerde geliyodu Ufo yaktık bizde evin içi soğudukça bu ay 680 gelmiş tabi elektriğin zammı falan bilemem ama o kadar da zam olmaz heralde
Balkizlarim NOG06 ah yaaaa haklısın titrer. Siz ne kadar sıcak tutun salgın var Allah korusun bence anlatın gördümü bebeğin titrediğinii benim içim cız etti onu okurken
NOG06 allahimsabirver Doğal gazlı ev ama dublex olduğu için çok zor ısınıyor birde Ankara gibi soğuk bi memlekette oturuyoruz buranın ayazı çok oluyor doğal gaz pek fayda etmiyor ondan dolayı
Ikrazumra19 NOG06 biz gecen sene kullandik ama martta filan 750 filan gelmisti evet yuksek gelir ama cocuk usuyorsa mecbur yakilir kayinv.filan gitseniz bilemedim bebeginiz cok mu kucuk kombi falan yokmu
NOG06 Ikrazumra19 bebeğim 5 aylık olmak üzere, kayınvalidemler başka şehirde köyde yaşıyorlar onlar daha da pintiler sadece bi odada soba yakılıyor
ecemino NOG06 Üst kat ve dubleks olduğundan soğuk oluyordur. Ara kat olsa yine bir nebze idare ederdi. En iyisi bütün söylenmelere rağmen sobayı almak bence. Fatura ücretini de her ay verirsiniz. Laf ettiğinde ben ödüyorum dersiniz. Çatışsanızda sobanın alınması doğru karar.
NOG06 Esra_Deva Ben yine babama kızdım ama babam eskiden kanser hastasıydı yendi hastalığını ondan kalan bi sinir var ondan böyle normalde oğluma hiç kıyamaz, kayınbabam çocuğu görmeye bile gelmedi onların lafını bile etmiycem, kendi evimde yok daha
1anne2cicek NOG06 ev neyle isiniyor canim sadece bebegin olduğu yeri yaksaniz ona da karşı gelmez heralde
Ikrazumra19 NOG06 amladim canim ama zaten oderim demissin yani bu arada ev ne ile isiniyor valla madem oyle gizlice al kucuk soba koy odaya geceleri yak
anayim_ben NOG06 oda ısınsın diye kapı kapalı kalacak, oda havasız olacak Ayrıca bebek oda değiştirdiğinde ortam ısısı değişecek daha çabuk hastalanabilir. Başka çözüm bulmanız lazım, elektrikli soba gerçekten çok yakıyor
NOG06 Balkizlarim Gördü aslında torununa çok düşkün ama yetiştirememiş korkusuyla oldu galiba biraz sinirli biri babam