Busevci benim kızım 22 aylık, 2 ay önce yine grip olmuştu doktor yazmamıştı bile iburamin zeroyu önerilmiyor diye. Ama şu an ben alıp kullandım, antibiyotik içmiyor ve daha zararlı diye bunu sabah akşam veriyorum bir tık iyi geliyor bir de calpolümüz var başka ilaç kullanmıyoruz. Yine de 2 aylık çook küçük ya, bilemedim