Hilal-95 Valla benim bebeğim erken doğdu , 36. Hafta küvezde kaldı ama solunum desteği vs bişey almadı. 2 kilo doğmuştu takip amaçlı kaldı kilosu için. Bize çıkarken demişlerdi yaptırın diye. Bizde göz doktoruna gösterdik retinaları sağlam gözüküyor dedi, ama farklı bi muayne olduğu için anlaşılmaz sonuçta. Şimdi 4 aylık aklımda kaldı benimde 😒 Bide değişik bi işlem geçmi kaldık bilmiyorum.