Öncelikle çocuktur bu ağlar kısmını geçmek zorundysim oğlum 10 aylık katılma nöbetleri oluyor ve doktor aglatmamaya gayret etmemiz isöyledi. Beşikte sallayarak uyuyor disatda brbek arabasında misafirlikte ayakta sallayarak . Gece de emerek uyuyor . Ama ise başlayacağım için gündüz sallayarak uyumayı bırakmak istiyorum. Çünkü sallayarak da hemen uyumuyor beşikte ayağa kalkiyo zıplatmayı calisiyo vesaire. Bakıcı için çok zor olacak ve herkes sabredebilir mi emin değilim gözüm arkada kalacak boylr .