26 aylık çocuğuma tuvalet eğitimi vermeye çalışıyorum ama işi 2 yaşın da etkisiyle inada bindirdiğini düşünüyorum.
Başlarda tuvaletini söylerken şimdi oturaktan “çişim gelmedi diye kalkıyor, pantolonunu giydirdiğim saniyede işeyip sırıtıyor. “Anne beni yıka!” Yıkanmayı sevmesi de etken olabilir. Yani aslında altına yapınca yıkandığı için daha sevdiği bir şey oluyor. Oturağa yaptıktan sonra yıkayan var mı? Ya da farklı ödüller kullanan?