balyanak53 Merhaba hanımlar, Kızımın 1 yaş doğum günü için anne-kız kombin yapmak istiyorum. Yaptıran önerisi olan vs var mi acabaa
ikra_keles balyanak53 baktım bi kaç yerden ama pek içime sinen bi kıyafet bulamadım.Bide şubat ayına daha var diye biraz rahata aldım