kalpsizim25 Bu tür yerlerden alışveriş yaptım beğenmedim aldıklarımın özellikle siyahların rengi soluyor elbiseleri 40 da yıkamama rağmen çekti eşarpları kalitesizdi sonrasında zaten şalla devam ettim. Hem şal hem ferace ve elbise için Lemaye ve ipekstil öneririm. Başka şekilde giyiniyorsanız önereceğim bir yer yok maalesef.