Burcukcktg Bebeğimin bugün 1aylık aşısını yaptırdım doktor parol şurup verdi dışı kırmızı ama benim çevremdeki herkes calpol kullanıyor siz hangisini kullandınız ilk aşıda ateş çıktı mı ateş çıkmasa da verdiniz mi
Antep27 Burcukcktg ilk asimiz 20 gün önce olduk hemşire ağrısı ateşi olmaz bu asida dedi ama olursa calpol ver dedi
yumurtam Burcukcktg şifa olsun, 1. ay aşısı bizde herhangi bir sıkıntı yapmadı Şükür, çocuk doktorumuz da söylemişti zaten ateş beklenmez diye. Size yazılan parol ile mor calpol’ün içerikleri aynı , endişe etmeyin