Pol34 Bugleminannesii bi pantolonum var lcw 6-7 seneliktir öyle güzelki kalıbı falan eskise yırtılsa naparım diyorum. Aynısını bulacağımı hiç sanmıyorum. Eskiden daha kaliteliymiş ürünleri şimdi 2 giymede ağzı kayıyor. Trendyolmilla bir tık daha iyi bence
Bugleminannesii Pol34 evet çok kötü milla denemedim hiç her pantolonda olmuyor seçmesi zor olcak ama oradan deniyim bide
Bugleminannesii baby-mom of evet ya nereden alcami bilemdm magazadan baktım 15 gün sonra 100tl zam koymuşlar üstüne almaktan vazgeçtim şimdi nerden alsam diyorum