Birminikannesiyim Kizlar 700 olan kiramı 1500 yapmak isteyen ev sahibine neler yapabilirim şikayet nasıl oluyor gönderdiğim her ay 700 TL dekontlarim var
Birminikannesiyim Birminikannesiyim ve ben bodrum katta oturuyorum üst katlarim bile 1000 TL ye oturuyo Van’da evler bu fiyatta genel olarak en yüksek 3000 burada kiralar kredi odemelerim var o yüzden 1500 bodrum kata veremem
ssari1903 Birminikannesiyim yani bizimkide öyle yaptı mecburen kabul ettk. Oturduğum yerde 8-9 bin civarı kiralar hayat pahalandı adamada hak veriyorum kötü olmamak içinde kabul ettk. Çuksam 9 bin lira vercem. Sizinde baya uygunmuş aslında
mysa2 Birminikannesiyim canım hakkını koruyup davalık olursunuz 1 sene sonra mecbur cıkıcaksın 1 sene sonra 2 3 vereceğin bi ev bulursun daha uygun yine bulamazsın o halde ödeyebilcekmisin
Saafie Birminikannesiyim Şuan 1600 oturduğum evi ev sahibim en az 5000 yapacağını söylüyor ve bizde birşey yapamıyoruz
Birminikannesiyim ssari1903 evet ama bulunduğum şehirde zaten evler bu fiyat yüzde 25 üstünde zam yaptığı için hakkimi korumak istiyorum bana başta bu fiyatı verseydi ben daha güzel bir evde oturur buraya girmezdim
zarifbirhanim Birminikannesiyim Maalesef bir sene önce Türkiye bu kadar vahim değildi. Oturacaginiz daha iyi dairelere de tonla zam yapıldı. 1500 TL kira için çok yüksek bir rakam değil. Çünkü 1+1ler bile 2binlerden başlıyor. Keske bu kadar zam yapılmasa ama yaga una gelen zamlardan sonra hiçbir şeyi yadirgamaz oldum. Bir elbiseyi ayakkabıyi bile 500 600e alıyoruz.
Birminikannesiyim mysa2 zam gelirse ben 1500 öderim ama daha zammın gelmesine de 2 ay var olmazsa 2 ay sonra çıkarım
mysa2 Birminikannesiyim 2 ay sonra bunun altında bi ev bulursan çık zam gelmeden de vermenin anlamı yok zaten yine sende yakın olsan mesela 1500 dediyse 1400 olsun hepimiz haklarımızı biliyoruz güzellik olsun felan de ama evde varsa çıksan etsen taşınma masrafı bs uzun ya ne bilim Allah yardım etsin yine
Dmt-01 Birminikannesiyim valla bizimkide 2 binden 3300e çıkardı aidatı filan derken 3 buçuğu geçiyor ama piyasa o şekilde yan dairemiz iki ay önce 3 buçuğa tutmuştu zaten bildiğimiz için bişey diyemedik siz çıksanız 5 ten aşağı vermem diyor adam bide yılbaşından sonra çıkan kiracıların evini boş tutacam temmuza kadar diyo ozman 7-8 den aşağı vermem diyo
Mlk026 2500e oturuyorum 5 bin yaparsa razıyım. Bulunduğum yerde 8 binden aşağı ev yok ev sahibi de haklı.