Gurbet_kusu yeni doğan bebeğe genelde göz muanesi yaptırıyorlar canim ben 6 ay cektim sürekli akarsu gözleri çapalardı silerdim olurdu sonra geçti şükür ben banyo yaptırırken masaj yapardım gözlerine biraz geç tecrübe edindim onu ama çabuk geç ti ben ona bagliyorum