bebegiminbesigicamdan Oglum 3 yasinda gayet duzgun anlasilir konusuyodu bir anda kekelemeye kelimeleri uzatma ya basladi an an anne is is istiyorum tarzi ne yapmaliyim nasil yaklasmaliyim gecici mi kalici mi acaba basina gelenler yardimci olabilir mi
Dmt-01 bebegiminbesigicamdan benim kızımda da var o ya hatta doktora filan götürsem mi ben mi abartıyorum diye düşünüyorum bi kreş öğretmeniyle de konuşacam ama kreşteykende öyle kekeliyor mu diye
NmalkoC Benım eltimin oğlu oyleydi 3 yaşında normal konusurdu abisine sürekli ege derdi bakmayınca ege ege demeye başladı sonra herşeyi tekrarlamaya başladı dediğiniz gibi sonradan düzeldi 4.5 ay kadar sürdü
Noname21 bebegiminbesigicamdan 3 yasinda oluyor bazen kekemelikten sonra gelisim gösteriyor diyorlar yeni şeyler öğrenmek anlamında siz yine de doktora bir sorun isterseniz
Mery12 Kekemelik değilde İstabul Türkçesi gibi konuşan oğlumun konuşması bozuldu. Ç ye Ş, C ye J demeye başladı. Koşajam, Gelejem, Yapajam Çok yerine Şok Ne oldu birden anlamadım