Kızlar neredeyse 4 gündür kızımın pişigi geçmiyor aksine artiyor sudocrem kullaniyordum cok iyiydi ama bu sefer fayda etmedi daha önceden de 1 hafta geçmemişti doktorumuz hametan vermisti yine onu sürdüm o da fayda etmedi dün akşamdan beri de hakiki zeytinyaği sürüyorum onun da iyi geldigini duymuştum ne yapacağımı şaşırdım. Yedigi biseyden mi oldu desem farkli hiçbisey vermedim son günlerde . Acaba örümcekten olabilir mi ara ara ona binip dolaniyor evin içinde bacak arasini sıkıyor olabilir mi diye düşünüyorum bugün hic koymayip deneceğim başka bir önerisi olan var mi gece boyu saat başi huzursuzlanarak uyandi .