Merhaba güzel anneler yardımınıza ihtiyacım var 🌸 İşime dönmem gerekiyor rapor hakkım bitti sütümü sağıyorum poşetleyip dondurucuya koydum ama nasıl ısıtıp kullanacağım bilemiyorum üstünde direk sıcak suda çözdürmeyin diyor dışarda da 3 saat dayanır diyor aklım karıştı nasıl yapabilirim yardımcı olur musunuz 🌸