Aysegul___ ek olarak bu devam sütünü vermek istiyorum sizce bir sıkıntı olur mu siz ek süt verdiniz mi sütüm bazen gelmiyor yada çok az geliyor ve sürekli ağlıyor bebeğim
Elizinannesi01 Aysegul___ benim sütüm de çok az geldi doğumdan beri yavrumdan sağ olsun memeyi reddetti almadı sütümde azaldı ama ben hem sağıp verdim bende mama kullandım doktor önerisiyle doyamadığı belliydi ama benimkinin en fazla dört öğününü karşılıyordu sağarak verdiğim için belliydi
Sevzeyd Aptamil genelde gaz yapıyor diyorlar ben hiç denemedim bile zaten yeterince gazlı. Ben hipp organic combiotic kullanıyorum bide onu deneyin isterseniz.