Çok kötü bir şekilde meme reddi yaşıyorum. Nasıl emzirmeye çakıştıysam olmadı. Aç emmek istiyor belli ama iki çekip kafasını çeviriyor asla geri tutmuyor. İki yudum bile içmeden bırakıyor.. ne yapmamı tavsiye edersiniz skılına mı bırakmalıyım? Bu arada doğum kilosu 3.130 boyu 47 cm, 2,800 e inmişti sarılıkla vs. Şu an güncel kilomuz 6.500 boy 62 cm.
Beslenememesinden korkuyorum mamaya geçmeden sabretmeli miyim?