Oğlum 2 buçuk yaşında 26 günlük bir kızım var ve ben artık işin içinden çıkamıyorum kendimde psikolojik danışmanım ama kesiklikle terzi kendi söküğünü dikemiyor oğlum pandemi zamanı doğru biz kayınvalidemlerdeydik iki tarafında ilk torunu sevgi ilgi hep üstündeydi inanın şimdi de öyle hamileliğim planlı değildi benim oğlum iletişime de açık bir çocuk bu zamana kadar her problemi konuşarak bir şekilde çözdük bunu çözemiyoruz hamileliğimde kardeş fikrine alıştırdım onu doğduğu ilk günlerde bir uyku gerilemesi başladı bir hafta uyumadı oğlum sonra onu aştık şimdi her fırsatta bir şekilde kardeşine vuruyor öpüyor seviyor birden pat diye vuruyor sakınmayayım dedim başta hani alışsın bakımına yardım ediyordu bezini falan getiriyordu ( kendi isteğiyle yapıyor ben yardım etmesini teklif ediyordum istemezse zorlamıyordum) ama şu vurma işini çözemiyorum ve benim kadar sakin bir insan sinirlerine hakim olamıyorum vaktimin çoğu yine oğlumda onunda rutinini bozmamaya çalışıyorum her fırsatta etkinlik yapıyorum saatlerce oynuyorum yeterki etkilenmesin yorgunluktan ölüyordum ama yine dinlenmeyip ilgileniyorum bu kez de kızı ihmal ediyorum ya ben ne yapacam mükemmel olmak gibi bir çabam yok bazen olmayacak eşit de olmayacak adaletli de olmayacak farkındayım ama şu vurma işi beni çıldırtıyor nasıl çözecez tecrübelerden yardım istiyorum