Edanurbalci Ay katılabilmeyi o kadar çok isterdimki :(( tee şiledeyim çok zor gelmem. Size iyi keyifler anneler benim yerimede konuşun 😄😄
Ars0807 Casa da rose cafe diye bi yer var bahçelievler de iki kişilik kahvaltı 180 ve ilk yarım saat oyun alını ücretsiz güzel bi yer orası ayrıca çocuklar göz önünde haftaiçi olsaydı ve burası olsaydı kesin gelirdim 😂
esilam1 Ars0807 geneli haftasonu olduğu icin cumartesi gününü seçtik bir dahakini insallah nasip olursa haftaici tercih ederiz
Elifalagoz6067 UzayliOzge bende yenibosnada oturuyorm ve cok yakınmışız😂🙊 bnde sefa hastanenin bi ön sokagindayim
liyaveannesi_ Bende katılmayı isterim ama kızımı yalnız bırakamam beni görmezse durmaz zaten yabancılarla yaklaşınca bile bana sarılıyor sosyalleşsin alışsın istiyorum bende cafe hakkında bilgi verir misiniz
esilam1 Çocukların göz önünde olacagı farklı bir mekan olursa kimler katilabilir ona göre anlaşma yapıp görüşelim mekanla
MinnakvLiva UzayliOzge sizin orda yıkılan park varya hergün kızımı oraya getirirdim ben 😍 kaç aylık bebişin
Emiliyli UzayliOzge bende safa hastanesine giderken ahmet yesevidekü halk ekmeğin sokağındayımm kızlaaarr 🥰
UzayliOzge MinnakvLiva Yaaa orası çok değişti biliyo musun sosyal tesis açıldı park baya güzelleşti hatta evcil köpekler için bı yer var egitmenleri de yanında çocuklar için çok güzel oldu😻 1.5 yaşında senin🥰
UzayliOzge hdemir86 ay ne kadar yakınmışız ☺️ umarım hepinizle arkadaş oluruuuz buluşuruz görüşürüz 🥰