Bahar47
Çok geçmiş olsun. Ben bir ay kadar antibiyotik kullandım 3 çeşit😊 sonra ameliyat oldum bu süre boyunca hep emzirdim. Doktor özellikle onu emzir dedi boşalması için. Rengine dikkat etmedim hiç ama bence sıkıntı olmaz, zaten tadı değişiyomuş bebek içmek istemezse o zaman vermezsiniz 🥰