Kızlar yarın 7 aylık oluyoruz. Genel olarak ek gıda kitaplarıyla ve kendi kafama gore hazırlayıp besliyorum oğlumu.
Guzel muhallebiler kavanoz mamaları yapıyorum.
Bir haftadir küçük hamur makarnadan verdim çiğneme olayına gecmek istiyorum. Mesela pankek verebilirmiyim. Sebze yemeklerini artık cok çatalla ezmeden veriyorum iyice pişirip.
Sizler ne durumdasınız nasıl besliyorsunuz paylaşırsanız mutlu olurum fikir olsun bana da 😌🧡