Ben sipral taktırcaktım ama enfeksiyon vardı alttan fitil aldım emziremiyeceğimi söyledi sütüm az olduğu için sağamadım kaç tane pompa denedim olmadı dündenn beri emziremediğim için pompa attım ve süt baya geliyo fitili veren sağlık ocağı bişey olmaz dedi emzirdiğimi söyledim ama aile hekimim emzirme önceden sağ buzluğa koy dedi 1 haftadır yapmaya çalıştım inanın bir yemek kaşığı tekçıktı şimdi sütümü atmaya kıyamıyorum ya napim fitil kullanan oldumu emizrirken