Woman35 Ben kullanıyorum ne bulursam onu aldığım için, canbebe geniş kalıplı güzel bez ama güzel sarıyor. Sızdırma vs yapmadı daha hiç ki sık bez değiştirmem.
Ama mesela doku olarak poşet bezler gibi böyle Prima dokusu değil mesela. Ve göstergesi yok.