Nilay1234 yani götürmeniz lazım belki başka sebepleri vardır belkide hiç birşeyi yoktur biz bilemeyiz sonuçta eşiniz çok büyük hata yapıyor çocuğunuzun gelişimi önemli herkes çocuk yapıyor ama ilerisinide düşünerek baba olması lazımdı diye düşünüyorum. Benim oğlumunda gözü sürekli çapaklanma yapıyordu benden önce eşim doktor doktor dolaştı ben mi yanlış düşünüyorum bilmiyorum kırmak da değil amacım ama çocuk sorumluluk gerektirir.