Merhaba benim normal doğum sonrası 3 dikiş atıldı 8 gün önce fakat sol tarafımda baya bi şişlik var kan toplanması gibi hemoroidlerimde patlamıştı baya acı çektim hemoroidler biraz küçüldü fkt bu ön taraf ayakta durmamı nerdeyse imkansız yapıyo oturmakta bi dert ne kadar sürer sizce yaşyan var mı aynısını bir an önce iyileşmek istiyorum artık dr krem antibiyotik faln verdi ama ağrısına çok bi etkisi olmuyo