Kad34 Ekin-melek22 8. Aydan sonra gece emzirmesi kesilebiliyor diye biliyorum. Bebeğiniz kaç aylık? Çok geç kalınca aklı erdiği için zor oluyor. Ben zorlanıyorum
Irmakmelegim Ekin-melek22 15 ay 10 günlük akşam 9:30 uyuyor sabah karşı 5-5:30 uyanıyor mqma veremeden qsla geri uyumuyor o yuzdn size tavsiyem 6 ayını doldurduysa aklı ermeden kesin şuan ben komple kesmek için cebellesiyorm
Kad34 1 yaşına basacağız haftaya. İki gündür kesmek için cebelleşiyorum. Saat 9 da emzirip uyuttum. Uyanıp uyuyarak 1 de kalktı. 3 buçukta uyuttum. 4 te geri kalktı. 1 defa emzirmeyi planlıyordum onu da saat 4 te yaptım. 8 buçuğa kadar deliksiz uyudu. İnanamadım. İki saatte bir meme emmek için uyanan bir bebeğim var. Ona uzun uyku uyumayı öğretmek mecburiyetindeyim. Çok zor ama inşallah bu hafta başaracağım. Dua edin.
Ekin-melek22 Kad34 çok iyi gerçekten. 10 aylık ama kesme zorlanır dedi doktor. Gece emmediği zaman ağlama krizine giriyor, İlaç içiyorum diye emzirememiştim de.
Ekin-melek22 Irmakmelegim 10 aylık şuan. Yazmayı unutmuşum başlığa. 1-2 kez yeltendim bıraktırmaya ama ağlamasına dayanamadım :/ yerine su vermeyi denedim içmedi.
Kad34 Ekin-melek22 ağlama krizine benim kızımda giriyor ama sakinleştirmeye çalışıyorum evde gezdiriyorum sakinleşince tekrar deniyorum. Onun uyku kalitesini arttırmam için yapmam gerek. Gece sürekli uyanarak uykusunu aldığını düşünmüyorum. Bebeklerde nasıl uyunacağını bilmiyor ki. Ağlasa da ona doğru olanı öğretmeliyiz diye düşünüyorum.
Irmakmelegim Ekin-melek22 valla yol yakınken bıraktığın bir hafta zorlanirsiniz diyebilirim 1 yaşından sonra bıraktırma daha büyük zulum
gamgun Memede uyutyorum bn meme vermynce nasl uyutlr hic bilemedgmden denemedim ama cok sık uyanmya basldi. Bir de diş sanclari oldgu surece gece gundz emzrn dyorlar. 16 aylik bzmki..ayrilik kaygilari,korkulRn basladigi donemms. O yuzden iyice elim kolum bağlandı. Bir de gece emmezse sut azalr mi onu da merak edyorum
bikerem Ekin-melek22 ben sanirim sansliydim,kendi birakti diyebilirim,tabi bazen kalktiginda su teklif ettjm,ya da pis piş,evde kucakta bir tur atmak gibi,sonra deliksiz uykuya basladi cok şükür,simdi 2 yasinda
Ekin-melek22 Yarim_Kilo_Kiyma ne gibi problemlere sebep oldu geceleri 2 yaşına kadar kalkması? Asıl Bunu merak ediyorum.
AselBebekveAnnesi Ekin-melek22 benim kızım 9 aylık aksam 9da uyur sabaha kadar 3 sefer emziriyorum saat 12 , 3 ve 6 şeklinde çünkü gündüz 2 saate bir en fazla 5 dakika emer bende bari gece adam akıllı anne sütü alsın diye mecbur kalkıp emziriyorum
AselBebekveAnnesi Ekin-melek22 aslına bakarsanız çok isterdim şöyle sabaha kadar deliksiz uyumayı ama malesef dediğim gibi memeye istekli bir çocuk olmadığı için gündüzleri pek emmiyor mecbur gece emzirebiliyorum uyuyim kalkmayim 1 kez kalkim diyorum olmuyor içim elvermiyor🥺🥺
Ekin-melek22 AselBebekveAnnesi ben çocuk doktorunu dinledim, zaten az emiyorsa gece beslemesini bırakmayın diyor. Ben de bırakmıcam ya, 1 kez kalkıyor zaten. Kalksın, zorlanır. Baya izledim bişeyler araştırdım, problem olmuyormuş öyle.