Omerligunler Kızlar 2. Ay kontrolün de dr bebeğinin bingildaginin küçüldüğünü söyledi ama kafası yeterince büyümüştü o yüzden sıkıntı yok dedi kafası büyüdüğü sürece başına gelen varmı çok tedirginim
Nimiko Omerligunler biz 🙋 suan 8 aylık olmak üzere bıngıldağı kapanmasın 1 cm kaldı ama kafa ölçümleri normal çıktığı için sorun değil diyo Dr ama ben başta baya endışelenip çocuk nörolojısonede götürmüştüm oda baş çevresi ölçümleri önemlı olan dedı
Seeydanur Omerligunler benim bebeğimde 2 ay 17 günlük bizimkide kapanmak üzere banada doktorum aylık mutlaka ölçümlerini takip etmemiz gerektiğini söyledi büyüme varsa kapansa da içerde beynin geliştiğini söyledi eğer aylık büyüme yoksa sıkıntılı dedi
Omerligunler Nimiko bende çok endişe ediyorum 2 aylıkken kaçtı kafa ölçümü şuan şükür problem yok kafası büyümesinde ama çok kafama takıyorum
Nimiko MuhammedAmine 8 aylık ölçülmedi en son 6 aylık ölçüldü 42.5 çıkmıştı kasımda aşı var Kasıma kadar gelmenıze gerek yok dedı
MuhammedAmine Nimiko 44 dedi sağlık ocağındaki ebe bize 8. Ay kontrolünde birşey demedide size ne dediğini merak ettim
Omerligunler Seeydanur bana da aynı şeyi söyledi dr genel muayenesi çok iyi ama endişe ediyorum 2 aylıkken kaçtı ölçümü
Nimiko Omerligunler rahat olun bazı bebeklerın tamamen kapalı bile oluyormuş doğduğunda. Bizim doktorumuz çok rahatlattı benı
Senayy Omerligunler 2 aylıgız şu an 39 cm bizimki de küçük 3 aya kapanır ama büyümesi önemli dedi aylık ölçtureceğiz
Seeydanur Omerligunler tam 2 aylıkken 39 cm di doktorum gayet iyi olduğunu söyledi tabi doğduğumdaki ölçümde önemli 34 cm di doğduğu zaman
Omerligunler Seeydanur evet maşallah baya güzel büyümüş benim oğlum büyük tu doğduğunda bası 36 cm di
Senayy Omerligunler benimki doğduğunda 36ydi doktor rahatlattı her ay yaklaşık 1 cm büyümesi lazım yanlış bilmiyorsam eğer