Arkadaşın dediği gibi sağlık ocağı şanstır. Eşimin en yakın arkadaşı aile hekimi ama bizim ebemiz o kadar ilgili ki ona aldırmıyor kaydını. Sürekli aşılar emzirme vs konularda haberleşiriz numarası var aşıya götürmeden her aşının tarihine bakar hesaplar ona göre götürürüz. Siz de gitmeden arayın aşılarında böyle eziyet olmasın size de.