Merhaba güzel annelerim, kızım 6.5 aylık ek gıdaya geçtik her öğününe zeytinyağı damlattım üzerine hemen su verdim ama kızım yine de kabız oldu. Bu 5. Gün şimdiye kadar kaka yapması için bol su, kayısı kompostosu ve zeytinyağı içirdim. İlk üç ay kullandığımız gaz damlası kakasına çok yardımcı oluyodu onu verdim. Dün kulak çubuğu ile poposuna zeytinyağı sürüp uyardım ama yok. Kakasını yapamıyor. Doktora götürmeden önce evde yapabilceğim başka bir şey var mı? Doktora götürüp fitil kullandıktan sonra bebeğinde bağırsak tembelliği vs olan var mı? Ya da yoo ben kullandım hiçbir sorun olmadı diyen? Yardım lütfenn 🙏🏻