Elvn94 Bugun doktra gttik idrar yolu enfksiyonu cikti 1 hafta ilac kullncz eger gecmzse kultur yapcaklarms byle bisi basina gelen var mi gecer mi nelere dikkat etmem lazm
Aylingneess Elvn94 benim başımda 2aydır uğraşıyoruz şurup kullandık geçmedi iğne verdiler geçmedi şimdi bi daha şuruba başladık cuma kontrolümüz var bakalım ne dicek doktor
Hilalak00 Elvn94 bizdede cikti kultur donuclari daha cikmadi cuma gununden beri antibiyotik igne vuruluyoruz hergun Artik kaka yaptiginda sadece silmiyorum poposunu yikiyorum Simdi beklemedeyiz nolcak bizde bilmiyorum idrar sondayla aliniyo bide cok zor
Gulsahhh Elvn94 Benim kızımda 2 aylık. Bizde aynı dertten muzdaribiz. Antibiyotik iğne kullandık 5 gün. Bugün gittik tahlil verdik. Tahlilde az da olsa var idrar kültürü verdik. Popo temizliğine çok dikkat etmek lazım dedi. Yıkıyorum bende. Islak mendil az kullanıyorum. Bezini de sık sık değiştiriyorum. Çok geçmiş olsun inşallah bir an önce kurtulur bebeklerimiz :(
Derinminakolay Elvn94 geçmiş olsun öncelik le allah şifa versin belirtisi neydi nerden anladınız tahlil yaptırdınız neye dayanarak benim de kızım 4 aylık merak ediyorum
Eylul2018 Aylingneess antibiyotiğe karşı duyarlılık testi yapmadılar mı ?? Benim kızımda olmuştu önce antibiyotik kullanımı duyarlılık testi yaptı. Kesin sonuç alıp iyileşmesi için iğne verdi 3 günü gittiğim de tertemiz çıktı tahlilleri
Aylingneess Hilalak00 neden sondayla alıyorlarda idrar torbası var onu takıp çiş yapmasını bekliyoruz biz yazık günah sondaya nasıl dayanıyor
Eylul2018 Gulsahhh ben kaka yaptığında anında değiştiriyorum mesela havuzda kaptı benim kuzum sonuç lökosit 986 çıkmıştı normal aralık0-2 İpne den sonra 3 gümü temizlendi
Gulsahhh Elvn94 kültür 3 gün sonra çıkacak dediler. Çok temiz Bi şekilde alınması lazımmış. Hemşire temizleyip taktı idrar aldığı torbayı. Ya bize Bi kaç kere idrar tahlili yaptırdılar kaka karışmış olabilir dediler kaç kere idrar almaya çalıştık. Sizde çok temiz Bi şekilde almaya çalışın idrarı
Gulsahhh Elvn94 kültür 3 gün sonra çıkacak dediler. Çok temiz Bi şekilde alınması lazımmış. Hemşire temizleyip taktı idrar aldığı torbayı. Ya bize Bi kaç kere idrar tahlili yaptırdılar kaka karışmış olabilir dediler kaç kere idrar almaya çalıştık. Sizde çok temiz Bi şekilde almaya çalışın idrarı
Gulsahhh Elvn94 kültür 3 gün sonra çıkacak dediler. Çok temiz Bi şekilde alınması lazımmış. Hemşire temizleyip taktı idrar aldığı torbayı. Ya bize Bi kaç kere idrar tahlili yaptırdılar kaka karışmış olabilir dediler kaç kere idrar almaya çalıştık. Sizde çok temiz Bi şekilde almaya çalışın idrarı
Hilalak00 Aylingneess ilk once oyle verdik idrari ama enfeksyon cok yuksek cikmis normalde okadar cikmasi imkansizmis başka bisey bulasmis idrara kabul edilmemis oyuzden sondayla alinicak dediler hic el degmiscek doktor tarafindan yapilicak dendi oyle yapiyolar
rintintin İkinci kez aynı dertten muzdaribiz, ☹️ temizliğe dikkat etmekse benim kızımın kesinlikle olmaması lazım ama ne yazık ki ikinci kez oldu, ilkinde hep kendimi suçlamıştım çevrenin de etkisiyle, temizleyemediğimi düşünmüştüm, boşuna kendimi üzmüşüm. Islak mendil kullanmıyorum, el ve su ile temizliyorum, sabun vb şeyler temas ettirmiyorum, bezini sık sık değiştiriyorum, ama yineledi enfeksiyon, doktorumuz tedavimizden sonra da 1 yaşına kadar probiyotik almaya devam etmemizi söyledi, yararlı bakterilerin az olması da enfeksiyon yatkınlığını artırabiliyormuş
Aylingneess Eylul2018 hayır yapmadılar önce şurupla başladık 10gün kullandım geçmemiş sesi iğne verdi 7 gün kullandım azalmış ama yine var dedi şurup yazdı 10gün kullandım bugun sondu 4-5gün sonra gel bi daha yapıcaz kültür idrar tahlili dedi ve hala geçmedi gibi duruyor idrarı kokuyor inşllah geçmiştir bundan sonra nasıl bi yol izleriz bilmiyorum artık
Elvn94 Gulsahhh canm sildm temiz bez taktim kultr nasil aliniyo canm bzdev1 Hfta snra kultr vercz sanrm