Gozdelina Deryaa bende ilk defa duydum doktor istedi dil ve konusma teraspisti diye bolum varmis orda yapiliyormus gastrocu istedi yutkunmayla ilgilisorunumuz varda nasil yapiliyor acaba
Haticekale58 Testin nasıl olduğunu bilmiyorum ama bebeğin yutagi gelişmemiş oluyor sanırım. Genelde gevşek bebeklerde oluyor bu tür sorunlar. Allah yardımcınız olsun.
Gozdelina Haticekale58 evet bizdede kesin teshis yok ama her doktor gevsek bebek dedi kati birsey yiyemiyor sagol canim
Gozdelina Sevda6767 basmiyor ayaklarinin ustune biyerden tutunmak istemiyor buyudukce biraz daha toparladi tabi ama yasinda hala basmiyor 4 haftadir oturuyor cok test yapildi en son mr emg istendi sonuc bekliyoruz sinirlerine bakicaklar
Sevda6767 Gozdelina anladım canm Allah şifa versin. İyi sonuç çıkar inşallah önemli bir şey yoktur canim