mertalibrother dlk1410 oglum zaten şuruplardan nefret ediyor imkansız içmez o yüzden bunuda ilaç sanıyor tadı isterse süper olsun yinede içmez ama ben ona göstermeden kaşıga koyuyorum tadı gerçekten kötü ben içtim begenmedim
dlk1410 mertalibrother kızımda aynı çocuklarda haklı ha bire vitamin olsun diye birseyler veriyoruz 🤦♀️
Birkucukkelebek Piyasadaki en iyi marka carlsondur. Mollers gibi sadece balığın karaciğerini değil tümünü kullanıyorlar. En pahalısı ama en güveniliri.
Babybloom dlk1410 ben ocean kullandım hep. Şimdi möllers aldım çünkü dha ve epa değeri daha yüksek. Alırken buna dikkat ederek almanı öneririm. Orzaxı araştırmamıştım. Bir de sertifikasyon işi var, onu da kontrol et,möllers uluslararası sertifikaları var
Birkucukkelebek dlk1410 en eski markalardan ben çocukken de onu kullanırdık :) en yüksek epa ve dha oranına sahip