Ozlmmmm Kızlar oğlum büyüdüğü için artık oynamıyor durup duruyor 65 liraya satayım diyorum linki bırakıyorum. https://www.hepsiburada.com/playgro-dinozor-oyun-halisi-pm-oyunatamf0181582
Ozlmmmm Bu arada resim atmayı bilmediğimden evdeki halini atamadım nasıl atacağımı anlatırsanız merak eden olursa onu da atarım.