Dilruba_1 Kızım normalde elini ayağını çok hareket ettirir geceleri de ayaklarını çok oynatır sık sık üstünü açar ama dün 4. Ay aşısından sonra hiç üstünü açmadı ayaklarını da pek oynatmıyor bu normal mi acaba ? 🤔
Betul-08 Dilruba_1 bacakları ağrıtmıştır belki canım korkma bişey olmaz bizde 2 gün önce olduk 4. Ay aşısını ebe 1 bacağı çok ağrıyabilir dedi
guzelbebegimmmm Dilruba_1 kızım da öyle olmuştu. Doktor çok ateşi halsizliği olursa azcık calpol ver demişti. Çay kaşığı yarısı vermiştim. Ertesi gün gayet iyiydi. Geçmiş olsun size de
Asil0622 Dilruba_1 bizimki de hiç oynatmak istemiyordu oynattikca ağlıyordu çığlık çığlığa çok canı yanmıştı ama bir güne geçti siizinde geçer büyük ihtimalle canım
Dilruba_1 Betul-08 normalde 2 bacağa yapılıyor neden sadede 1 bacağı ağrıyabilir dedi? Yani aşıdan sonra geldim arabasında sürdüm vs ayaklarını yine hiç durdurmadı hep hareketliydi gece oldu bu durgunluk şu anda da hareket ettirmiyor inşallah bir şey yoktur 😌🤲🏻 Ateş vs yok ama zaten ateş hiç olmuyor
PamukPrensesannesii Dilruba_1 bende bugün yaptırdım canım. İlk bacağına yapıldığında pek tepki vermedi ,hemşiremiz diğer bacağına yaparken bu diğerine göre biraz yakar dedi. Yani bir tanesinin tesiri daha fazla olduğu için tek bacağı daha fazla acıya bilir
defnemommm Dilruba_1 canım bir aşının iğnesi ötekine göre daha büyükmüş o yüzden sanırım benim kızım da ilk aşıda ağlamayınca eşimle ben sevinmiştik ebe moralinizi bozmak istemem ama bu biraz acıtacak demişti öyle de oldu 🥲
Dilruba_1 duruguzel geceden beri ama az önce arabasına bindirdim ayaklarını oynattı yine pat pat vurmaya başladı
duruguzel Dilruba_1 uzun bi süredir öyle sanmıştım. Aşı oldu sonuçta ağrı yapmıştır o yüzden oynatmamıştır. Biz nasıl ki kolumuz ağrıyınca çok oynatmıyoruz çünkü biliyoruz oynatınca ağrıyacak aynı şey. Uzun süre devam ederse sorun yoksa telaşlanmayın
Dilruba_1 duruguzel aslında diğer aşılarda böyle olmamıştı hiç durgunluk dikkatimi çekti ve korkuttu ilk etapta Gece boyu üstünü açan battaniye tekmeleyen çocuk hiç kıpırdamadı
duruguzel Dilruba_1 her aşının etkisi bi olmuyo canım. Her zaman farklı reaksiyon gösterebilir. Sen takipte ol yine tabi
Dilruba_1 PamukPrensesannesii evet bi de 2. Ayda bir kol 2 bacak oldu onda Bİle böyle bir durumla karşılaşmadım şimdi bezini değiştirirken vs tam olarak neresine temas ediyorum bilmiyorum biraz ağlamaklı oluyor hafiften canı yanıyor gibi.. Sanki 4. Ay aşısı hepsinden daha ağır gibi yani benim kızın ayakları hiç durmaz normalde gece bile pat pat ayaklarını kaldırıp kaldırıp indirir bu gece hiç kıpırdamadan sabaha kadar durdu daha yeni yeni kendine geliyor 🥲 Ama ateş vs yok hiç de olmadı
Dilruba_1 guzelbebegimmmm aslında ateşi vs de yok aşılar zaten ateş yapmadı hiç de bu aşı bence ağır bir aşı gibi bu kadar hareketli çocuğu bile kısıtladıysa .. Teşekkürler