Kizim16 Dr a götürdüm fazla kas gelismis ondan birleşmis diş çıkarınca getir belki kapanir dedi kapanmazsa oraya kesik atip ayiricaz dedi. Sizce de anormal degil mi görüntü. Sizin bebeklerinizfe de var mi benim kizim 3 aylik
agacsizkoala Kizim16 üstte kalsın bilgim yok ama dil bağı deniyor buna galiba ufacık bi operasyonla düzeltiliyor sadece bunu biliyorum olmazsa ilerde konuşma güçlüğü çekiyorlarmış