Kesinlikle beyinde bitiyor bu iş. Yemek hissini sebebini öğrenmeniz gerekiyor. İnsülin direnci mi, psikolojik sebep mi, duygusal açlık mı veya emziriyorsanız dengesiz beslenme hepsi önemli. Genelde duygusal açlık olduğunu düşünüyorum. Ben hamilelikte toplam 4,5 kilo aldım. Doğumdan sonra fazlasıyla verdim duygusal olarak açlık hissetmedim. Sonra birden ben emziriyorum benim benim daha fazla yemem lazım moduna girdim halbuki öyle bir şey yok. Baktım bir iki kilo almaya başlıyorum. Dedim durr 😁 Sağlıklı besleneceğiz emziriyorsak bile gereksiz değil. Bol su, bol hareket etme. Ben dün 18 bin adım atmışım mesela, yorulmadım çünkü bünyem alıştı.