Eşimin başınada gelmişti aynı olay başta yapacak birşey yok felan denildi ama çekimlerin hepsi amerikda olmuş eşimde genel müdürlüğünü aradı bankanın ben gecenin bir saati amerikada harcama nası yapabilirim dedi. Sizi savcılığa vereceğim diyince geri iade ettiler parayı bence pes etmesin hemen gerekirse savcılığa dahi başvursun zaten bu durum çok sık yaşanıyor bence geri alabilir.