Minikkusuumm Bu yardm paraları neye göre yatıyor Allah aşkına ev sahiplerine doğalgaz yardımı yatmış biz kiracıyız eşim asgarî ucret alıyor bizde reddedildi yazıyor aklım almıyor vallahi
Minikkusuumm Yildiz52 evet ya sabah sabah sinir oldum kış geldi bile doğalgazı açmaya da başladık bu asgari ücretle nasıl olcak bilmiyorum üstüne bide 3 4 tane evi 2 tane arabası olan ev sahiplerine yardım çıkınca moralim bozuldu