Kızlar ya genel anestezi ile doğumum gerçekleşti 28 gün oluyor bendeki bel ağrısını size anlatamam sanki belim ortadan ikiye ayrılıyor uyuyup dinlensem bile geçmiyor ameliyattan mı yoksa bebek mi aşırı derecede yoruyor bilmiyorum ama böyle bir ağrı yok ne önerirsiniz ya asla geçmiyor